Berdoa, Berserah








Assalamualaikum.

Tengok title tuh. BERSERAH, hmm. Sebenarnya berdiri saya disini sedang gementar sangat sangat nih. Walaupun ada kerusi untuk duduk, tapi type sambil berdiri, okay ! Mengarut ! Actually gementar menanti result UPU. Ohh mann, tunggu result UPU macam tunggu result Spm hari tuh. Haish. Risau, takut, asyik terfikir fikir je, dapat atau tidak? Tapi sebenarnya dah tetapkan dalam hati nih supaya think positive, buang semua negative thinking tuh. Tapi kan? tapi.. tapii.. Aish ! Tak tahulah nak cakap apa.

Perasaan bercampur baur. Kalau diikutkan, dari awalnya nani dah usaha untuk dapatkan result yang terbaik untuk SPM. Alhamdulillah result saya nih taklah seteruk mana. Bersyukur sangat. Then, kita apply course apa... Now masanya akan tiba... YaAllah berharap sangat agar aku dapat masuk U. Nak bawak harapan parents aku.

Maybe korang rasa like this topic tak penting pun.. Wahahaha ! Tapi perkara ini amat penting untuk semua budak yang tunggu result UPU. Especially aku and Mas ! hahaha ! Kan? kan? Apa apa pun, aku hanya mampu untuk berdoa, redha, dan bertawakal. InsyaAllah ada hikmah disebalik sesuatu perasaan dan ujian Tuhan ini. The most important thing kita kena fikir POSITIVE.

Byee, Love